Aankomst Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Gerrit Fris - WaarBenJij.nu Aankomst Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Gerrit Fris - WaarBenJij.nu

Aankomst Vancouver

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

09 Augustus 2017 | Canada, Vancouver

De schrik sloeg ons om het hart toen we de gate uitliepen.
We moesten aansluiten in de rij voor de taxi's naar de hotels. De taxichauffeurs hadden allemaal tulbanden op hun hoofd. Waren we nou geland in Delhi India of in Canada???? Onze taxichauffeur had z'n vliegende tapijtje verruild voor een ruime taxi. Met koffers en al past dat ook niet op zo'n gammel tapijtje. De prijs van de rit was redelijk. Het was half drie 's middags en om drie uur hadden we ingecheckt in het Sandman hotel. We besloten nog even naar de stad te gaan. Met de metro naar Vancouver. Prachtige stad. Op het terras van een "pizzeria" spraken we met de eigenaresse die van Italiaanse origine was. Het was voor Hollandse begrippen al diep in de nacht en wij liepen in het zonnetje over de kade met uitzicht op de skyline van Vancouver.

• 09 Augustus 2017 - 16:14

Nienke:

Jeej het is gelukt! Eindelijk goed internet. Leuk om te lezen! Lofu

• 09 Augustus 2017 - 16:26

Rinske:

Heerlijk genieten pap en mam xxx miss u

Tags: vancouver